Кафедра економічної кібернетики
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ

Archive

Корисні поради

Сучасні підходи пошуку роботи та можливості працевлаштування

Сьогодні активні шукачі роботи не обмежуються переглядом оголошень чи розміщенням резюме на традиційних сайтах з працевлаштування. Ми пропонуємо вам розглянути п’ять підходів, які виходять за межі традиційного пошуку роботи і

Детальніше »
Корисні поради

Інсайти про початок кар’єри: записи online-воркшопів з JOB EXPO

З 4 по 7 березня у Києві відбувся кар’єрний фестиваль  JOB EXPO, який продукував безліч безцінних ідей щодо різних кар’єрних шляхів і стратегій професійного розвитку. У рамках цієї насиченої події

Детальніше »
Новини

Запрошуємо до участі у II науковій онлайн-конференції “Виклики кібербезпеки індустрії фінансових послуг”

Кафедра економічної кібернетики запрошує студентів, здобувачів, молодих вчених, аспірантів, докторантів, дослідників, викладачів, представників державних органів влади та місцевого самоврядування, бізнесу до участі у II науковій онлайн-конференції “Виклики кібербезпеки індустрії фінансових

Детальніше »
Новини

Анонс вебінару «Протидія криптоджекінгу в країнах ЄС»

Запрошуємо долучитись до вебінару «Протидія криптоджекінгу в країнах ЄС», що відбудеться 26 березня 2024 року о 13:00. Спікером виступить Вікторія Боженко, к.е.н., доцент кафедри економічної кібернетикиОсновна вебінару – інтеграція передового

Детальніше »
Новини

Зміна роботи та динаміка зарплат в Україні: висновки з зимового опитування DOU

Ми раді поділитися думками з нещодавньої статті, опублікованої найбільшою ІТ-спільнотою в Україні DOU, яка проливає світло на взаємозв’язок між зміною роботи та середньою зарплатою в ІТ. Нова стаття DOU пропонує

Детальніше »
Вакансії

Вакансія: Менеджер відділу клієнтської підтримкиВакансія:

🚀 Вакансія: Менеджер відділу клієнтської підтримки (вхідна лінія, німецькомовний ринок) ⭐️ Компанія: DMP GROUP 🛠️Обов’язки: – прийом вхідних дзвінків та надання консультаційної допомоги клієнтам; – обробка запитів користувачів у системі замовника; –

Детальніше »