Розробка мобільних застосунків та комп’ютерних ігор. Опанування основ мов програмування, баз данних та операційних систем.
Метою курсу є формування у студентів професійних компетенцій щодо архітектури та монтажу компонентів комп’ютера, периферійних та мережевих пристроїв, конфігурацій комп’ютерного та мережного апаратного забезпечення.
Студенти отримують та розвивають навички у:
Мета курсу полягає у ознайомленні студентів із основними відомостями щодо захисту інформації, потенційних загроз та проблем захисту програм та даних, формуванні цілісної системи теоретичних знань з дисципліни.
Практичні заняття курсу спрямовані на:
Курс спрямований на формування у студентів низки професійних компетенцій:
Курс передбачає придбання навиків:
Курс спрямований на опануванні парадигми об’єктно-орієнтованого програмування, а саме – вибору підходу в розробці програми, який представляє її у вигляді сукупності об’єктів.
При такій розробці реалізується певна інкапсуляція – механізм об’єктно-орієнтованого програмування, яку застосовують для:
Мета курсу – формування у студентів уявлення про основні методології розробки та тестування програмного забезпечення, шаблони проєктування, підходи до аналізу вимог замовника, проєктування, розробку, тестування та інтеграцію програмних продуктів. Студенти набувають професійних компетенцій щодо архітектури програмного забезпечення.
Отримані навички використовують у:
Курс спрямований на вивчення підходів до створення різних програмних продуктів. Він передбачає формування навичок з розробки програмного забезпечення.
Мета курсу полягає на отримання системних теоретичних знань та практичних навичок з розробки комп’ютерних програм з використанням сучасних мов програмування (на прикладі С#) та вміння використовувати технологій програмування, які підтримуються платформою Net Framework.
Студенти створюють програми з використанням графічного програмування та модуля GDI+.
Курс спрямований на вивчення сучасних підходів до організації та зберігання баз даних, що є важливою частиною у розробці програмного забезпечення. Студенти оволодівають навичками створення баз даних на SQL, вчаться написанню запитів до них.
Курс спрямований на ознайомлення студентів з основними концептуальними поняттями, що використовуються при реалізації підходів до проектування комп’ютерних ігор. Вони знайомляться з:
Студенти досліджують інфологічні, даталогічні та фізичні моделі, які використовуються в комп’ютерних іграх та інших технічних системах.
Мета курсу – формування системного мислення та навичок побудови і ефективного використання математичних моделей, що описують механізм процесів програмної інженерії.
Курс спрямований на вивчення:
Курс спрямований на вивченні Python – скриптова мова програмування. Скриптові мови програмування використовуються у статистичному аналізі, ігрових рушіях, веб-розробці. До таких мов також відносять JavaScript, PHP, Ruby, Bash.
Вивчаючи курс студенти формують навички програмування інструкцій (скриптів) для вирішення прикладних задач.
Метою курсу є застосування математичного апарату для точного аналізу та чисельного розрахунку. Курс сприяє формуванню у студентів системи теоретичних знань та практичних навичок у застосуванні різних математичних та статистичних моделей, основних методів кількісного вимірювання факторів, що виникають при розробці комп’ютерних ігор.
Мета курсу – оволодіння основами тестування програмного забезпечення. У програму входить:
Успішне проходження курсу підтверджується отриманням сертифікату QATestLab з можливістю працевлаштування у компанії.
Вміння аналізувати кіберспортивну статистику, формувати прогнози та сценарії розвитку індустрії. Навички роботи з вимогами замовника та проявлення креативності.
Метою курсу є формування системи теоретичних знань і практичних навичок з розробки алгоритмів і створенні на їх основі комп’ютерних програм для вирішення типових задач інформатизації.
Студенти отримують знання про:
Курс розглядає принципи проектування та розробки серверної частини гри, Його мета полягає в:
Курс розглядає принципи проектування та розробки серверної частини гри, Його мета полягає в:
Курс спрямований на формування у студентів професійних компетенцій щодо розуміння поточних та історичних фактів для виявлення закономірностей.
Студенти навчаються:
Студенти отримають навички з побудови, реалізації та розвитку моделей для оцінки та прогнозування подій в ігровій індустрії шляхом використання таких методів як:
Опанування аудіовізуальних технологій, а також стримінгових онлайн платформ.
Мета курсу – вивчення технології потокового відео, як одного із способів доставки відео через Інтернет, що охоплює багато мільйонів клієнтів, використовуючи їхні персональні комп’ютери, смартфони чи інші пристрої.
Студенти навчаються використовувати потокові технології (аудіо та відео) через Інтернет.
Метою курсу є вивчення особливості роботи в програмному середовищі Blender, одного з безкоштовних та зручних інструментів для моделювання 3D-об’єктів.
Студенти навчаються створювати тривимірних об’єктів для комп’ютерної гри з граними поверхнями та кривими поверхнями.
Курс спрямований на вивчення основних концепцій у 3D-моделюванні. Навчає моделювати об’єкти, умінню мислити, щоб розуміти об’єми та без проблем відтворювати їх у цифровому форматі.
Студенти отримують навички з:
Дослідження світових трендів та інноваційних технологій ігрової індустрії та кіберспорту, планування та організація змагань.
Мета курсу – вивчення технології потокового відео, як одного із способів доставки відео через Інтернет, що охоплює багато мільйонів клієнтів, використовуючи їхні персональні комп’ютери, смартфони чи інші пристрої.
Студенти навчаються використовувати потокові технології (аудіо та відео) через Інтернет.
Метою курсу є формування системи теоретичних знань і практичних навичок з методології управління ігровими IT-проектами.
Студенти вивчають сучасні методології, що широко використовуються IT-компаніями, як перспективний напрям розвитку теорії менеджменту, що набуває все більшого поширення у сфері інформатизації України та світу.
Мета курсу – ознайомлення з Кіберспорт (е-спорт), що представляє собою спортивні змагання з відеоігор з використанням цифрових пристроїв (комп’ютери, ігрові приставки, смартфони).
Геймери мають навички не тільки змінювати світ, а й створювати абсолютно новий. Ви перетворите свою пристрасть до комп’ютерних ігор на успішну, захоплюючу кар’єру в ІТ.
Віталія Койбічук (гарант програми)
Саме зараз є можливість відвідати всі цікаві локації, які відкривають світ розробки ігор і кіберспорту
© 1996 – 2024 Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ