Кафедра економічної кібернетики
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ
photo5231149293719632353
ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ

Розробка мобільних застосунків та комп’ютерних ігор. Опанування основ мов програмування, баз данних та операційних систем.

Метою курсу є формування у студентів професійних компетенцій щодо архітектури та монтажу компонентів комп’ютера, периферійних та мережевих пристроїв, конфігурацій комп’ютерного та мережного апаратного забезпечення.

Студенти отримують та розвивають навички у:

  • проєктуванні комп’ютерних мереж відповідно до міжнародних стандартів із застосуванням спеціалізованих програмних засобів;
  • налаштуванні мережевих пристроїв, протоколів і служб;
  • пошуку та усуненню несправностей.

Мета курсу полягає у ознайомленні студентів із основними відомостями щодо захисту інформації, потенційних загроз та проблем захисту програм та даних, формуванні цілісної системи теоретичних знань з дисципліни.

Практичні заняття курсу спрямовані на:

  • формування  навичок щодо захисту програм та даних від різного роду загроз;
  • ознайомлення з методами захисту програм та даних;
  • ознайомлення з сучасними засобами захисту програм та даних;
  • отримання навичок програмування систем комплексного захисту інформації;
  • закріплення теоретичних знань одержаних на лекціях.

Курс спрямований на формування у студентів низки професійних компетенцій:

  • компетенції у галузі організації, функціонування та адміністрування операційних систем;
  • компетенції щодо віртуалізації та хмарних обчислень;
  • компетенції з управління додатками та процесами;
  • компетенції з пошуку та усунення несправностей.

Курс передбачає придбання навиків:

  • налаштування операційних систем Windows, Linux і Android;
  • адміністрування ресурсів, користувачів та груп.

Курс спрямований на опануванні парадигми об’єктно-орієнтованого програмування, а саме – вибору підходу в розробці програми, який представляє її у вигляді сукупності об’єктів.

При такій розробці реалізується певна інкапсуляція – механізм об’єктно-орієнтованого програмування, яку застосовують для:

  • організації ієрархічного управління класами, наслідування;
  • швидкої і безпечної організації спадковості між класами, поліморфізм;
  • універсальності роботи програми.

Мета курсу – формування у студентів уявлення про основні методології розробки та тестування програмного забезпечення, шаблони проєктування, підходи до аналізу вимог замовника, проєктування, розробку, тестування та інтеграцію програмних продуктів. Студенти набувають професійних компетенцій щодо архітектури програмного забезпечення.

Отримані навички використовують у:

  • керуванні проєктом;
  • використанні засобів підтримки командної роботи;
  • безперервному контролі якості результатів роботи.

Курс спрямований на вивчення підходів до створення різних програмних продуктів. Він передбачає формування навичок з розробки програмного забезпечення.

Мета курсу полягає на отримання системних теоретичних знань та практичних навичок з розробки комп’ютерних програм з використанням сучасних мов програмування (на прикладі С#) та вміння використовувати технологій програмування, які підтримуються платформою Net Framework.

Студенти створюють програми з використанням графічного програмування та модуля GDI+.

Курс спрямований на вивчення сучасних підходів до організації та зберігання баз даних, що є важливою частиною у розробці програмного забезпечення. Студенти оволодівають навичками створення баз даних на SQL, вчаться написанню запитів до них.

Курс спрямований на ознайомлення студентів з основними концептуальними поняттями, що використовуються при реалізації підходів до проектування комп’ютерних ігор. Вони знайомляться з:

  • технологією розробки комп’ютерних ігор;
  • програмним забезпеченням що застосовується для розробки окремих модулів комп’ютерних ігор.

Студенти досліджують інфологічні, даталогічні та фізичні моделі, які використовуються в комп’ютерних іграх та інших технічних системах.

Мета курсу – формування системного мислення та навичок побудови і ефективного використання математичних моделей, що описують механізм процесів програмної інженерії.

Курс спрямований на вивчення:

  • основних принципів та інструментарію постановки задач;
  • побудови математичних моделей, знаходження методів їх розв’язування та аналізу з метою використання в програмній інженерії.

Курс спрямований на вивченні Python – скриптова мова програмування. Скриптові мови програмування використовуються у статистичному аналізі, ігрових рушіях, веб-розробці. До таких мов також відносять JavaScript, PHP, Ruby, Bash.

Вивчаючи курс студенти формують навички програмування інструкцій (скриптів) для вирішення прикладних задач.

Метою курсу є застосування математичного апарату для точного аналізу та чисельного розрахунку. Курс сприяє формуванню у студентів системи теоретичних знань та практичних навичок у застосуванні різних математичних та статистичних моделей, основних методів кількісного вимірювання факторів, що виникають при розробці комп’ютерних ігор.

Мета курсу – оволодіння основами тестування програмного забезпечення. У програму входить:

  • тестування веб-проєктів;
  • функціональне тестування;
  • тестування мобільних застосунків;
  • тестування ігор з використанням технологій та програмного забезпечення від компанії QATestLab.

Успішне проходження курсу підтверджується отриманням сертифікату QATestLab з можливістю працевлаштування у компанії.

photo5231149293719632361
АНАЛІТИКА GAMEDEV

Вміння аналізувати кіберспортивну статистику, формувати прогнози та сценарії розвитку індустрії. Навички роботи з вимогами замовника та проявлення креативності.

Метою курсу є формування системи теоретичних знань і практичних навичок з розробки алгоритмів і створенні на їх основі комп’ютерних програм для вирішення типових задач інформатизації.

Студенти отримують знання про:

  • основні положення теорії алгоритмів та її застосування;
  • базові алгоритми та структури даних для вирішення практичних задач;
  • алгоритмічну мову програмування високого рівня;
  • роботу з постановки та аналізу задач, розробку алгоритму її вирішення та формування необхідних структур даних;
  • створювання проекту комп’ютерної програми.

Курс розглядає принципи проектування та розробки серверної частини гри, Його мета полягає в:

  • опрацюванні взаємодії між клієнтом та сервером;
  • опрацюванні програмних серверних рішень сторонніх ігор;
  • проектуванні та розробці серверних рішень ігрового застосування на базі власного гейм-дизайн документу.

Курс розглядає принципи проектування та розробки серверної частини гри, Його мета полягає в:

  • опрацюванні взаємодії між клієнтом та сервером;
  • опрацюванні програмних серверних рішень сторонніх ігор;
  • проектуванні та розробці серверних рішень ігрового застосування на базі власного гейм-дизайн документу.

Курс спрямований на формування у студентів професійних компетенцій щодо розуміння поточних та історичних фактів для виявлення закономірностей.

Студенти навчаються:

  • обчислювати результати, ризики і прогнози на основі результатів в ігровій індустрії;
  • ідентифікувати логічні зв’язки, стилі, моделі поведінки користувачів в складних наборах даних;
  • давати оцінку даних про ефективність послуг і конверсії користувачів для покращення їх взаємодії та утримання.

Студенти отримають навички з побудови, реалізації та розвитку моделей для оцінки та прогнозування подій в ігровій індустрії шляхом використання таких методів як:

  • прогнозне моделювання;
  • машинне навчання;
  • інтелектуальний аналіз даних і теорія ігор.
photo5231149293719632355
ВІЗУАЛІЗАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Опанування аудіовізуальних технологій, а також стримінгових онлайн платформ.

Мета курсу – вивчення технології потокового відео, як одного із способів доставки відео через Інтернет, що охоплює багато мільйонів клієнтів, використовуючи їхні персональні комп’ютери, смартфони чи інші пристрої.

Студенти навчаються використовувати потокові технології (аудіо та відео) через Інтернет.

Метою курсу є вивчення особливості роботи в програмному середовищі Blender, одного з безкоштовних та зручних інструментів для моделювання 3D-об’єктів.

Студенти навчаються створювати тривимірних об’єктів для комп’ютерної гри з граними поверхнями та кривими поверхнями.

Курс спрямований на вивчення основних концепцій у 3D-моделюванні. Навчає моделювати об’єкти, умінню мислити, щоб розуміти об’єми та без проблем відтворювати їх у цифровому форматі.

Студенти отримують навички з:

  • створення ілюстрацій та моделей;
  • розфарбовування ілюстрацій та моделей яскравими кольорами й текстурами;
  • уміння змушувати об’єкти самостійно пересуватися у просторі.
cyber_industry
КІБЕРСПОРТИВНА ІНДУСТРІЯ

Дослідження світових трендів та інноваційних технологій ігрової індустрії та кіберспорту, планування та організація змагань.

Мета курсу – вивчення технології потокового відео, як одного із способів доставки відео через Інтернет, що охоплює багато мільйонів клієнтів, використовуючи їхні персональні комп’ютери, смартфони чи інші пристрої.

Студенти навчаються використовувати потокові технології (аудіо та відео) через Інтернет.

Метою курсу є формування системи теоретичних знань і практичних навичок з методології управління ігровими IT-проектами.

Студенти вивчають сучасні методології, що широко використовуються IT-компаніями, як перспективний напрям розвитку теорії менеджменту, що набуває все більшого поширення у сфері інформатизації України та світу.

Мета курсу – ознайомлення з Кіберспорт (е-спорт), що представляє собою спортивні змагання з відеоігор з використанням цифрових пристроїв (комп’ютери, ігрові приставки, смартфони).

Софт, інструменти та партнери:

Геймери мають навички не тільки змінювати світ, а й створювати абсолютно новий. Ви перетворите свою пристрасть до комп’ютерних ігор на успішну, захоплюючу кар’єру в ІТ.

Віталія Койбічук (гарант програми)

WHAT ARE YOU WAITING FOR?

Відкрийте для себе наш віртуальний кампус

Саме зараз є можливість відвідати всі цікаві локації, які відкривають світ розробки ігор і кіберспорту

Ми на зв'язку!

Контактуйте з нами будь-яким зручним способом.

Якщо бажаєте, можемо запросити Вас на наші профорієнтаційні майстер-класи, кіберспортивні події, індивідуальні консультації та зануритись у світ ІТ та кіберспорту.

Запитуй