Продовжимо серію публікацій #хто_такий_бізнес_аналітик? та поговоримо про важливість ефективної комунікації!
- На практиці бізнес-аналітик відповідає за організацію зустрічей і дзвінків, він повинен вміти ставити правильні запитання та активно слухати відповіді, вміти виділити в діалозі всю важливу та корисну інформацію.
- Спілкуватися в основному доведеться в мережі — віртуальний режим комунікації надає чудову можливість спілкуватися з людьми з усього світу. Але при цьому роботу часом доводиться підлаштовувати під часовий пояс клієнта.
- Дзвінки о другій або третій ночі, під час прогулянки з собакою або рано вранці у вихідний — все це звична справа. Проте підлаштуватися під особливості спілкування всередині розподіленої команди не так вже і складно — було б бажання.
Хочеш дізнатися інші необхідні навички для бізнес-аналітика? Дочекайся наступної публікації!