Кафедра економічної кібернетики
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ
Пошук
Close this search box.

#чи_стануть_Суми_кіберспортивним_містечком? (part 1)

Привіт, абітурієнте! Перебуваєш на роздоріжжі вибору майбутньої професії? А чи знаєш ти, що кафедра економічної кібернетики відкриває нову освітню програму “Кіберспорт та розробка комп`ютерних ігор”! 
 
Саме тому ми розпочинаємо серію постів #чи_стануть_Суми_кіберспортивним_містечком? і сьогодні розповімо про кіберспорт у світі.
 
Нещодавнє дослідження, що було проведене компанією Newzoo, показує, що молоді люди у США проводять більше всього часу за відеоіграми, ніж за будь-якою іншою активністю. Скоріше за все, з похибкою ці дані можна транслювати і на жителів України.
У 2021 обсяг світового ринку кіберспорту перевищив $1 млрд і до 2024 року може зрости до $ 1,6 млрд.
 
Глобально аудиторія кіберспорту демонструє стійке зростання – близько 10% за рік. У 2020 році, за даними Newzoo, загальна аудиторія кіберспорту сягнула 495 мільйонів глядачів, із яких менше половини (223 мільйони) – так звані ентузіасти кіберспорту, тоді як решта – випадкові глядачі. До 2023 року, як прогнозується, загальна аудиторія кіберспорту виросте до 646 мільйонів глядачів, з яких 295 мільйонів не будуть випадковими. Типовий шанувальник кіберспорту – чоловік 25−34 років із середнім рівнем доходу.
 
Хочеш дізнатися більше? Дочекайся наступної публікації…