Доцент кафедри, доцент, кандидат економічних наук
Контактна інформація: +38 0542 665042; m.troyan@macro.sumdu.edu.ua
Дисципліни: Поведінка споживачів на міжнародному ринку, Міжнародний аудит, Економікс.
Наукові інтереси: просування товарів на міжнародному ринку, поведінка споживачів, менеджмент і маркетинг інновацій, сталий розвиток, економічне зростання, міжнародні комунікації, економіка здоров’я.
Професійні досягнення. Випускниця механіко-математичного факультету Сумського державного університету, спеціальність «Динаміка та міцність», диплом магістра (2000 р.). В 2001 р. закінчила другу вищу освіту в Київському інституті перепідготовки і отримала диплом зі спеціальності «Облік і аудит». 2005 – 2008 рр. – аспірант Сумського державного університету. Кандидат економічних наук (2010 р.), спеціальність 08.00.06 – економіка та управління підприємствами. В 2013 р. закінчила ВНЗУ «Полтавський університет економіки і торгівлі», спеціальність «Міжнародна економіка», спеціаліст з міжнародної економіки. Доцент (2015).
Учасниця більше 20 міжнародних наукових конференцій. Проходила стажування в освітніх інституція в Німеччини, Польщі, Росії.
Автор близько 70 наукових та науково-методичних праць.
Сертифікат володіння іноземною мовою: ECL, Certificate of Attainment in Modern Languages. English. Level B2 (2018)
Наукові профілі:
Репозітарій СумДУ
Google Scolar
Researchgate Profile
Профіль у WoS: К-6186-2018
Хобі: психологія, особистісне зростання, графічний дизайн, малювання, туризм.
Основні публікації
1. Троян М.Ю. Поведінка споживачів : навч. посіб. / Прокопенко О.В. Троян М.Ю. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 176 с.
2. Прокопенко О.В. Троян М.Ю. Розділ 8. Поведінка споживачів. Маркетинг для ма-гістрів : Навчальний посібник / За заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2007. – С. 723-838 .
3. Конспект лекцій з курсу “Поведінка споживачів” / Укладачі: О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян. – Суми: Вид-во СумДУ, 2007. – 134 с.
4. Конспект лекцій з курсу “Менеджмент персоналу” / Укладачі: О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян, О.О. Дегтяренко. – Суми: Вид-во СумДУ, 2008. – 177 с.
1. Троян М.Ю. Особливості просування інноваційних продуктів / Прокопенко О.В., Троян М.Ю. // Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку : монографія ; за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2006. – С.454-461.
2. Троян М.Ю. Аналіз засобів просування інноваційної продукції на споживчому і промисловому ринку / Троян М.Ю. // Маркетинг і менеджмент інноваційного розви-тку: монографія ; за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми : ВТД «Універси-тетська книга», 2006. – С.467-473.
3. Троян М.Ю. Теоретичні основи просування інноваційних продуктів на ринку / Троян М.Ю. // Проблеми управління інноваційним підприємництвом екологічного спрямування :монографія ; за заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми : ВТД „Універси-тетська книга”, 2007. –С. 320-326.
4. Троян М.Ю. Визначення перспективних інструментів просування інновацій на регіональному ринку / Троян М.Ю. // Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу : монографія / за ред. д.е.н, професора С.М. Ілляшенко. – Суми : ВТД «Універси-тетська книга», 2008. – С. 278-290.
5. Троян М.Ю. Моделювання процесу прийняття споживацьких рішень на ринку інновацій / Прокопенко О.В., Троян М.Ю. // Маркетинг інновацій та інновації в мар-кетингу : монографія / за ред. д.е.н, професора С.М. Ілляшенко. – Суми : ВТД «Уні-верситетська книга», 2008. –С. 574-589.
6. Троян М.Ю. Формування комунікаційних ефектів на етапах ухвалення рішення про покупку організаційним споживачем / Троян М.Ю. // Проблеми і перспективи ринкоорієнтованого управління інноваційним розвитком : монографія / за ред. д.е.н, професора С.М. Ілляшенко. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2011. – С. 531-543.
7. Троян М.Ю. Управление продвижением промышленных продуктовых инно-ваций / Троян М.Ю. // Научные основы маркетинга инноваций : монографія в 3 т. Том 3. / под ред. д.е.н., проф. С.Н. Ильяшенко. – Суми : ООО «Печатный дом «Па-пирус», 2013. – С.169-183.
8. Prokopenko O., Troian M. Methodic approach to prognosticate enterprise-consumer’s behavioral reaction to its involvement level change after communicative effect // Current problems in management / Edit by: A. Barcik, H. Howaniec, Z. Malara. – Bielsko-Biała : Wydawnictwo Akademii Techniczno-Humanistycznej, ISBN 978-83-65182-15-9, 2015. – P. 289–302. (Республіка Польща)
9. Троян М.Ю. Практичні аспекти формування спеціалізованого інвестиційного фонду (буфера) для забезпечення енергоефективності інноваційних підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність/ Котенко О.О., Домашенко М.Д., Ко-тенко Ю.Л., Троян М.Ю. // Тестування та оцінювання комерційних перспектив товар-них інновацій : монографія / за заг. ред. Є.І. Нагорного. – Суми : Триторія, 2019. – 355 с.; с. 234-245.
10. Троян М.Ю. Розробка механізму державного стимулювання інноваційних проце-сів на прикладі енергоефективних технологій у контексті забезпечення державної економічної безпеки / Котенко О.О., Домашенко М.Д., Троян М.Ю. // Державне стиму-лювання інноваційного розвитку суб’єктів господарювання: методологічні засади, світовий та вітчизняний досвід : монографія / за заг. ред. канд. екон. наук, доц. Л. С. Захаркіної. – Суми : Сумський державний університет, 2019. – С. 130-142.
1. Троян М.Ю. Особливості просування на ринку інноваційних продуктів / Проко-пенко О.В., Троян М.Ю. // Механізм регулювання економіки. – 2005. – №1. – С. 84-91.
2. Троян М.Ю. Моделювання процесу ухвалення рішень про покупку споживача-мипромислових інноваційних продуктів / Троян М.Ю. // Вісник Сумського націона-льного аграрного університету. Серія Економіка та менеджмент. – 2005. – №6-7 (18-19). – С.239-248.
3. Троян М.Ю. Порівняльний аналіз засобів просування інновацій на споживчому та промисловому ринках / Троян М.Ю. // Механізм регулювання економіки. – 2006. – №2. – С.217-221.
4. Троян М.Ю. Моделирование процесса принятия потребителем решения о поку-пке на рынке инноваций / Прокопенко О.В., Троян М.Ю. // Маркетинг и реклама. – 2006. – №11(123). – С.46-51.
5. Троян М.Ю. Розробка моделі процесу ухвалення споживачем рішення про поку-пку на ринку інновацій / Прокопенко О.В., Троян М.Ю. // Механізм регулювання економіки. – 2007. – №2. – С.65-76.
6. Троян М.Ю. Визначення перспективних інструментів просування інновацій / Троян М.Ю. // Механізм регулювання економіки. – 2007. – №4. – С. 94-99.
7. Троян М.Ю. Оцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухва-лення рішення про покупку / Прокопенко О.В., Троян М.Ю. // Механізм регулювання економіки. – 2009. – №3. – С. 70-81.
8. Троян М.Ю. Управління просуванням промислової продукції на основі прогнозу-вання поведінкової реакції підприємств-споживачів / Троян М.Ю. // Економіка: про-блеми теорії і практики. – 2009. – №258. – С. 218-227.
9. Троян М.Ю. Залучення споживачів у процес прийняття рішення про покупку на міжнародному ринку/ Прокопенко О.В., Троян М.Ю. // Вісник Криворізького еконо-мічного інституту КНЕУ : [збірник наукових праць]. – 2010. – № 1 (21). – С. 16-19
10. Троян М.Ю. Управление продвижением инновационных продуктов предприя-тий промышленности на региональном рынке/ Прокопенко О.В., Троян М.Ю. // Стратегия инновационного развития регионов : сб. науч. ст. В 2 ч. Ч. 1 / ГрГУ им. Я. Купалы ; редкол.: Ли Чон Ку, Н.В. Марковская (отв. ред.) [и др.]. – Гродно : ГрГУ, 2010. – С. 193-198.
11. Троян М.Ю. Підходи до визначення поняття та до типізаціі залучення підпри-ємства-споживача у процес ухвалення рішення / С. М. Фролов, М. Ю. Троян // Мар-кетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3. – Т. 2. – С. 125-134.
12. Троян М.Ю. Пріоритетні засади взаємодії економіки та екології / М. Ю. Троян, А. В. Нічик // Механізм регулювання економіки. – 2011. – №3. – Т. 2. – С. 50-52.
13. Троян М.Ю. Формування комунікаційних ефектів на етапах ухвалення рішення про покупку організаційним споживачем / М. Ю. Троян // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 4. – С. 167-174.
14. Troian M. Yu. Modelling of the processes synchronized dealing with ecological safety within economic system / Prokopenko O. V., Shkola V. Yu., Domashenko M. D., Troian M. Yu. // Economic Processes Management: International Scientific E-Journal. [Електронний ресурс]. – Sumy. – 2015. – № 2. – Режим досту-пу: http://epm.fem.sumdu.edu.ua/download/2015_2/2015_2_24.pdf
15. Троян М. Ю. Организационно-экономические направления реформирования системы здравоохранения в Украине на пути выхода из демографического кризи-са / Троян М.Ю., Костюченко Н. М. // Механізм регулювання економіки. – 2015. – №1. – С. 116-126. – Режим досту-пу: http://mer.fem.sumdu.edu.ua/?cmd=view_article&article_id=375&issue_id=24
16. Troian M., Prokopenko O. Involvement of an enterprise-consumer in the decision-making process: approaches, definitions, factors and structure of formation // International Marketing and Management of Innovations. – ISSN 2451-1668, 2016. – № 1