🔥 GAMES GATHERING 2025 LVIV – це можливість дізнатися про найновіші тренди та технології у світі геймдеву. Однією з найбільш очікуваних лекцій стане виступ Романа, ліда розробки у Red Viburnum Studio. Він спеціалізується на основних механіках гри, AI та анімаціях в Unreal Engine 5.
🎤 Спікер: Роман Чмих – експерт у сфері розробки ігор, який працює з Unreal Engine 5 та має глибокий досвід у оптимізації ігор, системах штучного інтелекту та найновіших технологіях UE5. 💡
📌 Що вас чекає на лекції?
🖥️ Nanite – безмежна деталізація без втрат продуктивності.
💡 Lumen – реалістичне глобальне освітлення у реальному часі.
💥 Chaos Physics – продвинута фізика для ігор нового покоління.
🧑🎨 MetaHuman – створення ультрареалістичних персонажів.
🎮 Gameplay Ability System – система для складних ігрових механік.
🤖 AI – новітні підходи до розробки поведінки NPC.
✨ Лекція буде корисною як для початківців, так і для досвідчених розробників!
🔗 Реєстрація: https://www.ggconference.com/conference/games-gathering-2025-lviv/
Кафедра економічної кібернетики висловлює щиру подяку Олександру Хруцькому, засновнику GAMES GATHERING та члену Експертної ради роботодавців ОПП «Кіберспорт і розробка комп’ютерних ігор», за надану можливість нашим студентам долучитися до цієї події.