Кафедра економічної кібернетики
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ

Лекція Unreal Engine 5: ключові технології в розробці ігор майбутнього в рамках GAMES GATHERING 2025 LVIV

🔥 GAMES GATHERING 2025 LVIV – це можливість дізнатися про найновіші тренди та технології у світі геймдеву. Однією з найбільш очікуваних лекцій стане виступ Романа, ліда розробки у Red Viburnum Studio. Він спеціалізується на основних механіках гри, AI та анімаціях в Unreal Engine 5.

🎤 Спікер: Роман Чмих – експерт у сфері розробки ігор, який працює з Unreal Engine 5 та має глибокий досвід у оптимізації ігор, системах штучного інтелекту та найновіших технологіях UE5. 💡

📌 Що вас чекає на лекції?

🖥️ Nanite – безмежна деталізація без втрат продуктивності.

💡 Lumen – реалістичне глобальне освітлення у реальному часі.

💥 Chaos Physics – продвинута фізика для ігор нового покоління.

🧑‍🎨 MetaHuman – створення ультрареалістичних персонажів.

🎮 Gameplay Ability System – система для складних ігрових механік.

🤖 AI – новітні підходи до розробки поведінки NPC.

✨ Лекція буде корисною як для початківців, так і для досвідчених розробників!

🔗 Реєстрація: https://www.ggconference.com/conference/games-gathering-2025-lviv/

Кафедра економічної кібернетики висловлює щиру подяку Олександру Хруцькому, засновнику GAMES GATHERING та члену Експертної ради роботодавців ОПП «Кіберспорт і розробка комп’ютерних ігор», за надану можливість нашим студентам долучитися до цієї події.