Джерело матеріалу – Happy Monday ❤️.
Ми часто розповідаємо, про що говорити на співбесіді — як себе презентувати, що питати в рекрутерів і як краще відповідати на їхні питання. І набагато рідше згадуємо, про що варто мовчати. Одразу зазначимо: мова не йде про замовчування важливої інформації — швидше про те, які теми краще оминати, щоб не зіпсувати враження про себе.
1️⃣. Про негатив стосовно минулої компанії, команди, колег
Навіть якщо ви пішли з компанії через певні труднощі, а не тому, що досягли «стелі» і прагнете подальшого розвитку, не опускайтесь на особистісний рівень — це може показати Вас як не лояльного або навіть конфліктного працівника, адже ваш співрозмовник не бачить загальної картини.
2️⃣. Про ваші ідеї та пропозиції (поки ви не занурились в життя компанії)
Поради, не засновані на розумінні бізнесу, специфіки ринку чи конкретної технології, виглядають не дуже доречними і можуть справити враження про вас як про людину, яка спочатку робить, а вже потім думає.
3️⃣. Про гострі теми
Обговорення політичних поглядів, релігійних переконань та думок щодо непростих питань варто оминати як під час співбесіди, так і під час співпраці з колегами.
4️⃣. Про історію вашого життя від народження
Варто пам’ятати, що компанію насамперед цікавлять ваші hard і soft skills, задачі, над якими ви працювали, і результати, яких ви досягли, тому варто сконцентруватися у першу чергу на професійній сфері.
5️⃣. Про те, що не стосується співбесіди
Час співбесіди обмежений: зазвичай рекрутери виділяють на первинне інтерв’ю 20-40 хвилин. Ваша першочергова задача — занурити співбесідника у свій досвід, професійні перемоги, навички й кар’єрні цілі, проявити свої soft skills.
6️⃣. Якщо ви не знаєте відповідь
Якщо ви потрапили в таку ситуацію, не намагайтеся сказати абищо — краще чесно зізнайтеся, що не знаєте правильну відповідь (але прочитаєте про це після співбесіди 🙂), і попросіть в інтерв’юера рекомендації (книги, курси, статті), які допоможуть вам розібратись в цій темі.