Неможливо говорити про тонкощі штучного інтелекту без досвіду з теорії графів. 19 березня 2024 студенти групи КС-31, які навчаються на освітній програмі «Кіберспорт та розробка комп’ютерних ігор» в межах вивчення дисципліни «Дискретна математика» були залучені до участі в онлайн вебінарі, що присвячений темі «Теорія графів та основи пошуку шляхів в розробці ігор».
Велика кількість методів штучного інтелекту, що використовується в реалізації комп’ютерних ігор, ґрунтується саме на розумінні теорії графів – колекції вузлів та ребер.
Студенти ознайомились з двома високорівневими алгоритмами обходу графа, що супроводжувалися яскравими візуалізаційними ефектами від лектора вебінару:
- пошук у ширину (Breadth-First Search) ;
- пошук у глибину (Depth-First Search).
Несподіваним було для студентів, що така проста математична конструкція графа, надає потужний інструментарій для програмування навігації.