Кафедра економічної кібернетики
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ

Вакансія: Customer Care Agent

❗Міжнародна IT компанія PortaOne (Канада) запрошує до себе у команду Customer Care Agents❗

💰Ми пропонуємо:
– офіційне працевлаштування;
– гнучкий змінний графік (всього три зміни на тиждень, одна з яких нічна);
– онлайн;
– оплачувані лікарняні та відпустка;
– практика писемної та усної англійської з представниками 140+ країн світу!

PortaOne створює програмне забезпечення для телеком.операторів, а також надає його тех.підтримку.
Ми працюємо лише у форматі В2В.
Головне завдання Customer Care Agent – бути зв’язною ланкою між клієнтом та інженером (опрацювання вхідних/вихідних дзвінків (в середньому 2-3 за зміну), моніторинг кореспонденції та за потреби ескалація критичних запитів, допомога інженерам із написанням листів англійською (пруфрід).

🖇️Це СТАРТОВА посада у компанії, працюючи тут ви можете ознайомлюватись із роботою інших відділів та обирати напрямки розвитку!

➡️Додаткові питання або резюме присилайте у телеграм @yevhkazmir (Євгенія, Team Lead команди)