Кафедра економічної кібернетики
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ
Пошук
Close this search box.

Вакансія: Customer Phone support manager (IT)

❗️Вакансія: Customer Phone support manager (IT)

📍 Компанія: Poster

📝 Вимоги:

  • Розумієте, що повага і турбота про клієнта — це must have.
  • Маєте досвід роботи у клієнтському сервісі, кол-центрі, сфері продажу від 1 року (це не обов’язково, але буде перевагою)
  • Маєте велике бажання швидко навчатися та розвиватися.
  • Вмієте просто пояснювати складні речі.
  • Чудово володієте грамотною усною та письмовою мовою.
  • Уважний до деталей та термінів.
  • Готовий до графіку роботи 5/2, 4/2 чи 2/2, варіантів чимало 🙂

🛠 Що ви будете робити:

  • Відповідати на 40−50 дзвінків в день від клієнтів Poster та допомагати їм із простими та складними питаннями.
  • Вести та контролювати питання та запити клієнтів від початку і до повного вирішення.
  • Разом з командами Customer Support та Customer Success відповідати за те, щоб клієнти отримували найкращу підтримку та були задоволені Poster.
  • Постійно вивчати продукт та його функції, стежити за новими фічами.
  • Помічати та збирати фідбек, часті проблеми та баги, щоб разом з іншими командами робити продукт Poster кращим.

Детальніше