❗️Вакансія: Customer Phone support manager (IT)
📍 Компанія: Poster
📝 Вимоги:
- Розумієте, що повага і турбота про клієнта — це must have.
- Маєте досвід роботи у клієнтському сервісі, кол-центрі, сфері продажу від 1 року (це не обов’язково, але буде перевагою)
- Маєте велике бажання швидко навчатися та розвиватися.
- Вмієте просто пояснювати складні речі.
- Чудово володієте грамотною усною та письмовою мовою.
- Уважний до деталей та термінів.
- Готовий до графіку роботи 5/2, 4/2 чи 2/2, варіантів чимало 🙂
🛠 Що ви будете робити:
- Відповідати на 40−50 дзвінків в день від клієнтів Poster та допомагати їм із простими та складними питаннями.
- Вести та контролювати питання та запити клієнтів від початку і до повного вирішення.
- Разом з командами Customer Support та Customer Success відповідати за те, щоб клієнти отримували найкращу підтримку та були задоволені Poster.
- Постійно вивчати продукт та його функції, стежити за новими фічами.
- Помічати та збирати фідбек, часті проблеми та баги, щоб разом з іншими командами робити продукт Poster кращим.