❗️ Вакансія: Junior customer care agent
📍 Місце роботи: PortaOne
🛠Обов’язки:
– спілкуватися з клієнтами з усього світу: переважно через email, а за потреби — телефоном;
– реєструвати запити в техпідтримку та слідкувати за їхнім вирішенням;
– моніторити листування з клієнтами та оперативно передавати критичні запити на пріоритетне вирішення.
📝Вимоги:
– англійська від Upper-Intermediate (спілкування з клієнтами тільки англійською);
– готовність працювати у нічних змінах (підтримка 24/7);
– бажання швидко вчитися, навіть технічним речам.
💰Ми пропонуємо:
– гнучкий графік. Один день роботи — два дні для навчання. Зміни тривалістю 12 годин: дві денні (8:00—20:00) і одна нічна (20:00—8:00) на тиждень. Під час сесії чи важливих подій графік можна легко підлаштувати, адже колеги завжди готові змінитися за потреби;
– практика англійської. Клієнти з 90+ країн допоможуть удосконалити вашу технічну й розмовну англійську тощо.
➡️Зворотній зв’язок:
Телеграм @yevhkazmir
Євгенія Казимір, Team Lead команди