Кафедра економічної кібернетики
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ
Пошук
Close this search box.

Вакансія: Junior customer care agent

❗️ Вакансія: Junior customer care agent

📍 Місце роботи: PortaOne

🛠Обов’язки:

– спілкуватися з клієнтами з усього світу: переважно через email, а за потреби — телефоном;

– реєструвати запити в техпідтримку та слідкувати за їхнім вирішенням;

– моніторити листування з клієнтами та оперативно передавати критичні запити на пріоритетне вирішення.

📝Вимоги:

– англійська від Upper-Intermediate (спілкування з клієнтами тільки англійською);

– готовність працювати у нічних змінах (підтримка 24/7);

– бажання швидко вчитися, навіть технічним речам.

💰Ми пропонуємо:

– гнучкий графік. Один день роботи — два дні для навчання. Зміни тривалістю 12 годин: дві денні (8:00—20:00) і одна нічна (20:00—8:00) на тиждень. Під час сесії чи важливих подій графік можна легко підлаштувати, адже колеги завжди готові змінитися за потреби;

– практика англійської. Клієнти з 90+ країн допоможуть удосконалити вашу технічну й розмовну англійську тощо.

➡️Зворотній зв’язок:

Телеграм @yevhkazmir

Євгенія Казимір, Team Lead команди