Кафедра економічної кібернетики
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ

Зустріч з представником Експертної ради роботодавців зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення»

12 червня о 13.00 відбулась зустріч  студентів освітніх програм «Кіберспорт  та розробка комп’ютерних ігор» та студентів освітніх програм «Економічна кібернетика», «Бізнес аналітика», «Економічна кібернетика та бізнес аналітика» з членом ЕЕР зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» Олександром Хруцьким – CEO & Founder конференції для розробників відеоігор  «Games Gathering».

Українська ігрова індустрія останні роки показує стрімкий розвиток і стає все більш важливою галуззю в інформаційному просторі. Сьогодні на українському ринку розробки ігор є понад 100 компаній.Українські ігрові розробники стають все більш конкурентоспроможними і продуктивними, виробляючи якісні ігри, які отримують високу оцінку гравців і критиків.

Олександр Хруцький –  засновник  конференції для розробників відеоігор Games Gathering. Разом з командою Олександр створив місце, де представники ігрової індустрії можуть не тільки говорити про бізнес, а й презентувати свої проєкти й ділитися досвідом.

Під час онлайн-зустрічі Олекандр розповів студентам про сучасні тренди розвитку геймдев індустрії, про свій шлях в геймдеві, про історію створення Games Gathering, плани щодо проведення конференції.

На конференції багато хто шукає собі нових співробітників, хтось просуває власний бренд, а інші шукають команди на аутсорс. Видавці й інвестори приходять дивитися на інді-проєкти, шукають молоді та талановиті команди, яких можна видавати. Інді-розробники, зрозуміло, презентують свої ігри, шукають фінасування, виграють призи в різних номінаціях, отримують відгуки від людей, які 10–20 років розробляють ігри, і для них це дуже корисно.

Студенти отримали корисні поради для просування себе на ринку геймдеву. За словами Олександра, інді-розробникам треба ходити на конференції. Для інді-розробників Games Gathering  надає безкоштовні стенди для демонстрації проєктів. Відвідуючи конференцію, учасники можуть отримати корисні відгуки. До того ж відгуки не просто від людей з вулиці, а від спеціалістів індустрії. Крім того, інді-розробники в 90% випадків шукають фінансування. Конференція –  це найкраще місце, щоб зустрітися з видавцем, інвестором і знайти кошти.

Під час спілкування студенти отримали відповіді на багато різних питань щодо розробки комп’ютерних ігор і розвитку ігрової індустрії.

Це перша зустріч Олександра з колективом кафедри і студентами. Кафедра економічної кібернетики щиро вдячна Олександру за згоду увійти зо складу Експертної ради роботодавців та підтримку освітньої програми «Кіберспорт  та розробка комп’ютерних ігор» на стадії її відкриття.

Більш того, після зустрічі зі студентами Олександр надав промокоди, що дозволило і студентам і викладачам кафедри взяти безкоштовну участь у конференції.

Кафедра економічної кібернетики щиро вдячна Олександру за проведену зустріч сподівається на тісну співпрацю  і на залучення Олександра до викладання фахових дисциплін з розробки комп’ютерних ігор!