Кафедра економічної кібернетики
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ

Студенти КС-21 та КС-31 долучилися до онлайн-зустрічей з практиками індустрії геймдеву 🎮

🗓 3 квітня 2025 року студенти груп КС-21 та КС-31 мали можливість взяти участь у низці надзвичайно пізнавальних онлайн-зустрічей з фахівцями галузі розробки ігор. Події відбулися у форматі відкритих лекцій в рамках міжнародної ігрової конференції GAMES GATHERING 2025 LVIV 🎓🌍

Протягом заходу учасники не лише прослухали виступи досвідчених практиків, а й отримали відповіді на актуальні запитання щодо аналітики, дизайну та правових аспектів у сфері геймдеву 🤖.

💬 Лекції охопили три ключові напрями:

🔍 Дослідження у мобільних іграх: пошук інсайтів від ідеї до продукту

Учасники дізналися, як аналітика даних допомагає геймдев-командам приймати зважені рішення — від базових показників 📊 (кількість користувачів, середня сесія) до глибшого аналізу поведінки гравців. Особливу увагу було приділено ролі продуктових аналітиків, які шукають відповіді на «чому?» ❓

🎨 Принципи дизайну в концепт-арті та екологічне використання ШІ

Розкрито базові принципи створення концептів, стилізації та акцентів у візуальному дизайні 🖌️. У другій частині лекції спікер поділився екологічним та ефективним способом використання штучного інтелекту для прискорення творчих процесів ⚡.

⚖️ Штучний інтелект в іграх: регулювання, ризики та авторське право

Розглянуто юридичні аспекти використання ШІ в ігровій індустрії — від захисту інтелектуальної власності 📚 до міжнародних підходів до регулювання та можливих ризиків 🌍.

💡 Ця зустріч стала чудовою нагодою для студентів не лише отримати нові знання, а й краще зрозуміти сучасні тренди в ігровій індустрії, а також встановити контакт з практиками, які щоденно працюють над створенням інноваційних продуктів.