Кафедра економічної кібернетики
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ

Участь у лекції «Розробка рішення для анімації рослинності у S.T.A.L.K.E.R. 2»

📅 3 квітня 2025 року викладачі та студенти кафедри економічної кібернетики взяли участь у події «Розробка рішення для анімації рослинності у S.T.A.L.K.E.R. 2», що відбулася в рамках міжнародної ігрової конференції GAMES GATHERING 2025 LVIV.

🎤 Спікером заходу був Максим Мальцев, Tech Artist компанії GSC Game World. Він поділився досвідом розробки анімації рослинності у культовій грі S.T.A.L.K.E.R. 2, зосередившись на:

✅ використанні геометрії у 3D-моделюванні;

✅ технічних та організаційних викликах при створенні реалістичної флори;

✅ контролі великої кількості асетів для забезпечення гнучкості розробки;

✅ масштабуванні рішень для ігрового світу тощо.

💡 Кафедра економічної кібернетики висловлює щиру подяку Олександру Хруцькому, засновнику GAMES GATHERING та члену Експертної ради роботодавців ОП «Кіберспорт та розробка комп’ютерних ігор», за надану можливість нашим студентам долучитися до цієї події.

🎮 Участь у подібних заходах є важливим кроком у підготовці фахівців для геймдев-індустрії та відкриває нові можливості для студентів у сфері розробки комп’ютерних ігор. 🚀