Кафедра економічної кібернетики
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ
Пошук
Close this search box.

Навіщо і як писати follow-up лист після співбесіди

Джерело матеріалу – Happy Monday ❤️.

Після співбесіди є сенс не чекати пасивно на зворотний зв’язок від роботодавця, а самому стати ініціатором такого контакту. Тобто, написати follow-up лист 📩.

Повідомлення людині, яка проводила з вами співбесіду, можна розділити на кілька типів:
✔️ проста подяка за зустріч;
✔️ ваші враження від інтерв’ю;
✔️ нагадування про себе й питання щодо наступних кроків;
✔️ запит на детальний зворотний зв’язок;
✔️ подяка за відповідь і домовленості на майбутнє (у випадку відмови).

«Співбесіди та все, що з ними пов’язане, бувають неабияким стресом. Якби мене спитали про одну пораду для всіх людей, які шукають нові можливості (незалежно від рівня, професії, сфери, статі, віку тощо), я б сказала, що необхідно залишатися людиною, адже по ту сторону процесу така ж жива людина, як і ви», – говорить Ірина Сулацька (https://www.facebook.com/isulatska), рекрутерка у Matic і викладачка у Lviv IT School та Ukrainian Sourcing School.